16 kesäkuuta 2010

ikäkriisikö vaiko vaan kofeiinipullistuma

Hei.
Kuinka voitte?
Minä voin ihan hyvin.
Olen juonut tänään ehkä liikaa kahvia.
Jääkaapissa olisi energiajuoma, mutta ehkä on parempi etten avaa sitä. Vielä.
Olen tänään töissä kirjoitellut nettisivuja. Se on mukavaa.
Oikein on mukava työ.
Pitää kirjottaa välillä tänne suomeksi etten ihan unoha miten se tapahtuu, kun kirjotan töitä englanniks.
Ei kai kukaan oikeesti uskonu, et unohtaisin?
Kohta on synttärit.
Toivon lahjaksi auringonpaistetta.
Täytän neljännessataa!
Ou main, ou main.
(oon viidentoista vuoden päästä 40)

2 kommenttia:

  1. Hehhe, hei vähäkö mulle tuli ikä kiriisi!!!! ajattele 15v enää ja sit on 40v ei helevetti! Tällä menolla mie oon 80 enneku miun lapset pöääsee ripille...hahhahah!

    VastaaPoista
  2. Hah. Joo voi pitää rippijuhlat ja hautajaiset yhtä aikaa? :D

    VastaaPoista