17 huhtikuuta 2010

Turveterve!

Suomörkö täältä suoltansa, yltäpäältä turpeessa, kirjoittelee.
Suomöröksi pääsee niin, että levittää naamalleen turvenaamion ja silirimpsis ihme tapahtuu ja syntyy suloinen suomörkö. Ja sitten tapahtuu ihme; kun suomörkö pesee naamansa niin sieltä alta paljastuu oikein pehmeäihoinen Kippo.

Tosiasiassa oli tylsä hetki ja päätin kaanistautua. Pesin meikit ja kuorin naaman (siis pitäskö tuohon sanoo kasvot? mulla ainaki on ihan rehellinen naama) ja levitin tuon naamion. Istun tässä nyt sitten mörkönä. Kohta pesen naamion poikkeen ja rasvaan ja sitten oon ihana. Ja tietty parin päivän päästä oon varmaan semmonen näppynaama ku kaikki epäpuhtaudet intoutuu sieltä naamasta ulostautumaan. Mäne ja tiiä. Tämmösiä tuotteita mulla on:


Tässä on kyllä kolme maalimanihanaa tuotetta. Tai oikeestaan kaikki on ihania. Puhdistusaineessa on mukava voidemainen rakenne, kuorinta-aine nyt on vaan ihana ja kuorii hyvin, turvenaamio vaimikäonkaanenjaksatarkistaa on superriittosa ja ihana, jokaisen euron arvoinen, silmänympärysvoide on ihanaihana ja tuo kasvovoide on kans mtäs muutakaan kun ihana. En ihan oo kovin virkee ku en keksi muita kuvailevia sanoja ku ihana? Putsarin ja naamarasvan oon ostanu joulun jälkeen alennuksista edullisesti (kyllä hamstraan taas seuraavan joulun jälkeen noita pakkauksia, saa niin paljon halvemmalla) ja silmänympärysvoide on mamilta saatu joululahja :) Ja siis kuorinta ja naamio on ihan vaan ostettu... Lisäksi mulla on ihan mainio virkistävä/kirkastava/kaunistava silmänympärysseerumi Lumenelta, joka oli tuon rasvan kanssa samassa pakkauksessa ja se on ihan mainio. Minusta tuntuu että se oikeesti auttaa, jos aamulla ensin peilistä kattoo kauhistuttava näky niin sitä kun näyttää niin näkee ihan vähän vähempi kauhistuttavalta. Ai niin, ja mulla on Rainbown kasvovesi :D

Sitten kauneudenhoidosta seuraavan aiheeseen nimittäin kenkiin. Kattokaa mitä huomasin tänään... Miun lempikengät.


Irronnut on tuommonen juttu ... Voisin ostaa uudet vaikkapa valkoset kaveriksi näille. Jos raaskin.


EIlen olin kaverin kanssa kaapunnin keskustassa vastarempatussa baarissa ja se on ihan kamala. Oon nyt käyny siellä kahesti ja eeeeen tykkää. Ihan liian ahasta minun makuun. Hienoo viettää monta tuntia jonomuodostelmassa kävelyyn.. Tänään sitten jumitin tosiin täällä sisällä, kuten edellisestä postauksesta käy ilmi, kunnes lähettiin isännän ja kamujan kanssa Buffaan. Osasin syödä mukavasti ilman että tuli ähky tai ees melkein ähky. Hyvä minä. Kaivoin korurasiasta nämä korvikset, joita en oo hirveesti käyttäny. Oon saanu joskus pikkusena tyttönä lahjaksi. Kai. (toinen kuva on vähän mitä sattuu, ei oikein onnistunu...)


Onko ihanat? Muumipeikko ja Niiskuneiti. Mulla on myös vähintään yhtä vanhat Pikku Myy-korvikset, mut pelottaa että ne tippuu, kun niissä ei oo semmosta väkästä. Tosi harvinaista että mulla ylipäänsä on roikkuvat korvikset korvissa. En tykkää yhtään. Ehkä opettelen. Kuten harjottelen tällä hetellä myös huulipunan käyttöä Ostin eilen Lumenen huulipunan vitskalla. Ja arskapuuterin nelosella. Alelaarit on miun kamuja.

Semmonen jaaritus. Huomenna ehken kirpparille. Mukavaa lauantai-iltaa!

2 kommenttia:

  1. Hei rakas!!!

    Hehehheh! Anteeks ku mie nauran siulle sie vaan oot niin huvittava, se on hyvä asia! Ihana tää blogi! Mie en ymmärrä miks ihmiset ei löyvä tänne! Hei voiskohan jossain mainostaa tai jotain tätä blogii....Ei miulla muuta. PS: oon ihan paskat housussa ku huomenna alkaa se harjottelu...apuuva...

    VastaaPoista
  2. Hyvin sie vejät siellä ;) Se on hyvä ku ei kukaan lue nii ei tuu paineita, haha. No ei vaineskaan. Oonpa tosiaan aika unessa ollu tuota kirjottaessa ku kamalasti kirjotusvirheitä :D kamalaa.

    VastaaPoista