20 kesäkuuta 2011

Sateista

Kovin on sateinen päivä taasen. Mutta ei sen väliä, minä tyttö pinkasin aamulla ylös ihan melkein ihmisten aikoihin ja suuntasin kirjastoon. Olin viikonloppuna stalkkainnu, et kehumani Nälkäpeli-trilogian toinen osa olisi tuossa lähikirjastossa hyllyssä, sinne siis. No siellähän mie lasten puolen tongin ja yritin löytää "nuoret aikuiset" -osaston.. En löytäny. Piti kysyy. Se etsimäni osasto oli ihan toisella puolella kirjastoa. Olen aasi. Mutta pääasia on, että se kirja odottelee tuossa vieressäni. Parempi olla hyvä...

Kirjaston jälkeen kipasin kaupasta puutarhamustikoita ja zero cokista. Vai otinko lighttii. En muista enää. Mulle on sama, onko Pepsi tai Cokis, kuhan on lighttii :D Hyvää linjoillesi.

Nyt tässä nautiskelen aamupalaa. Mulla on menossa rahkavillitys. Siispä aamupalaksikin herkkujuomaa ja näkkäri. Herkkujuoma sisältää rasvatonta maitorahkaa, mustikkakeittoa, muutama mustikka, loraus maitoa ja leseitä. Surritus koneella ja nautitaan. Hyvää. En oo ikinä oikein lämmenny jogurteille, mut taidan lämmetä nyt kyllä tolle rahkalle. Marjoja tai hedelmiä kuivattuna tai tuoreena tai pakasteena/kookoshiutaleita/mitä vain sekaan ja sit juomaks tai semmoisenaan ääntä kohti. Eikä lihota paljon :D

Olen kuvaton urpo. Suokaa anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti