30 marraskuuta 2011

Oivallus unessa

Ei näköjään kerkii päivällä tarpeeksi miettiä, kun alkaa oivaltaa unissaan. Vai enkö vaan oo kovin oivaltavaa tyyppiä? Joka tapauksessa, eilen töissä ollessa tajusin, että oon nähny unta, että olen lukenut jostain, että korkokengät jalassa on parempi istua työpöydän ääressä.

Sitten kun tätä mietin eilen, niin totta, ei tarvii yhtään niin paljon venkoilla ja pyörii tässä perseen päällä, kun jalat yltää maahan :D Jos näet minun venkoilevan, se ei johdu siitä, että minulla on pissahätä, tai että minua kylästyttää. Mulla vaan ei sillon oo korkoja. Ja jos on niin.. sitten varmaan jumppaan.

Joo työtuoliahan saa kyllä laskettua alaspäin, mut mites tuo pöytä sit? Irrotan seinästä jne. Eilen irrotin siitä kyllä vahingossa yhden jalan..mutta se oli vahinko. Ergonomia kunniaan, haluan ekaluokkalaisten pulpetin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti