05 elokuuta 2011

Himottaa

Rakas Joulupukki. Eihän vielä ole liian aikaista kirjoittaa sinulle? Voit rueta keräämään rahaa MINUN lahjaani varten. Muut maailman lapset voivat varmaan mielellään jäädä ilman lahjaa, kunhan minä saan jotain ihanaa, eikö niin?

No ei mutta pitäskö repii hammas ja laittaa tyynyn alle ja toivoo, että hammaskeiju toiski mulle nahkasen Matkurin. Voi miten ihana kassi. Tiesin kyllä, että Marimekko on ruennu tekee Olkalaukkuja nahkasena, mut semmonen multa jo löytyy. Tykkään enemmän tollasista eiyliolanmenevistä kasseista. (tissiongelma..painava kassi, kantohihna tissien välissä.. need i say more?)

Matkuri

Matkuri

Muuten voisinki tähän kertoa kummallisesta asiasta. Ennen, noin neljä vuotta sitten ja sitä aiemmin, mulla oli paha laukkuongelma. Rakastin kaikkia laukkuja. Joka paikassa oli rakastettavia laukkuja. Halusin kaikki ihanat laukut. Ostin paljon laukkuja. Mutta sitten. En tiiä mitä on tapahtunu. Onko päässä naksahtanut, vai onko laukkumuoti muuttunu ihan persiilleen. Ei iske. No iskee siis tietty jotkut. Mut kaikki hilavitkuttimet ja kaikenmaaliman höyhenkoristeet ja glitteritimangit jne.. Oon ehkä saanu yliannostuksen.

Oikeestaan sama taitaa koskee omaa tyyliä kokonaisuudessaan. Keep it simple. Matkuri sopis kyllä miun simppeliin tyyliin...pukki, keiju, tonttu, anyone??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti