31 elokuuta 2011

Jännä päivä

Kyllä se on muuten niin älyttömän jännää tää elämä tälleen..arkena. Viiksimies (jolla ei oo nyt viiksiä, ainoastaan parta), on taas töissä ja meikäläinen ei. On se jännää. Vois tehä semmosen päivä henhin kanssa postauksen, mahtas se olla mielenkiintonen. "Söin aamupalan, olin koneella, pesin pyykkiä, olin koneella, laitoin pyykit kuivumaan, söin..". No tänään oli siitä erilainen päivä, et meikkasin ja laitoin muka hiuksetkin ihan lettilöille. Ja käytiin me energiajuomaa nautiskelemassa Joensuun huippumestassa (Teboililla..) ja kaupastaki ostettiin oikein kahenlaista leipää. Ja päätin herkutella ja nappasin kaupasta lakunkin.
Päivän kohokohta oli kuitenkin se, kun päästiin ajelemaan upouudella hissillä. Hissiä uusittiin muutamia viikkoja ja ai että on nyt moderni peli millä ajella. Oon vähän pettyny, kun se ei sanonukkaan: "neljäs         kerros". Nimenomaan pitkä väli sanojen välissä. Ja möree ääni. Ei ollu piccoloakaan. Eipä sinne kyllä taitas mahtuukaan.
Uusi pikku-Tuutsie. Se nukku viime yön minun vieressä.. Yritin asetella sen nukkumaan Viiksin tyynylle, mut Viiksi olikin erimieltä. Tuutsie pääsi kainaloon. Oli siellä aamullaki, tais olla hyvä kainalo.
Nyt jatkan tätä jänskää olemista. Huomenna ehkäpä muuttoapuna olemista, perjantaina menen koiranvahdiksi.. Jännä nähdä suostuuko kavereiden koira lähtemään minun kans esim. lenkille.. Vetääkö jarrut päälle ja pakenee sängyn alle odottamaan isäntää ja emäntää kotiin.
Se on viikko puolivälissä, hauskaa loppupuoliskoa teille ihana tyypit!

Rivivälit ei oo tänään miun kaveri...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti