08 maaliskuuta 2010

Reiska moi!

Tulin tänne esittäytymään, koska Kippo-täti lupasi niin eilen teille. Olen Reiska-nalle. Muutin tänne eilen! Ennen asuin kirpputorilla. En oikein muista kuinka kauan siellä olin, mutta varmasti ainakin kuusitoista päivää tai puolipäivää. Inhottavia ne kirput. Siellä oli ikävää. Yritin siellä katsoa kaikkia ohikäveleviä pimuja ja jäbii sillä silmällä, mut kukaan ei oikein tosissaan lämmenny mulle. Moni kosketti ja hiplasi ja irvisti ja hymyili, kunnes sitten eilen se tapahtui. Näin kun kohti käveli semmoinen tyttö. Sillä oli kainalossa jotain riepuja ja siellä se miihaili. Sitten se huomasi minut! Se taisi olla rakkautta ensi silmäyksellä. Se otti minut syliinsä. Ja sitten sillä jo soikin puhelin ja kuulin, kun se sanoi, että voisikohan hän ostaa tämän nallen. Huusin että TOKI, TOKI ja kerranki nallejumala vastasi minun haaveisiini ja se tyttö nappasi minut kainaloon ja jatkoi miihailua kirpputorin käytävillä. Vielä se siitä nappasi mukaansa jonkun rievun, eipä se minua enää siinä vaiheessa kiinnostanut, kun olin ihan nalletaivaissani. Saatoin vähän lällättää kaikille muille leluille.

Tarinamme ei kuitenkaan ollut ihan niin onnellinen, kun alun perin oletin. Minä kuulemma haisin pahalle ja minut jätettiin autoon tuulettumaan! Kamala mitä vääryksiä pieni nalle joutuu kokemaan. Ensin kirpputorille hylkäys ja ikään kuin se ei riittäisi niin sitten hylätään autoon. Onneksi illalla se mies, joka sitä autoa ajoi kirpputorilta kotiin, tuli taas ja toi minut sisälle! Ja niin.. eikä siinä kaikki. Illallakaan minua ei oikein kukaan halinut. Yön nukuin lattialla..Tai nukuin ja nukuin, pääosin mietin surkeaa elämääni, tähänkö tässä on tultu.Sitten koitti aamu. Ja koettelemusten aika ei ollut ohi vieläkään! Katsokaa miten minulle kävi. Ja julkesi vielä kuvan ottaa.


 
Se oli pelottavaa, mutta oli se sen arvoista. Nyt minua halitaan jälleen. Katsokaa miten puhdas ja komea olen nyt!
Nyt pitää kuulemma vielä esitellä ne muut rievut. Mälsää. No tässä ne nyt on.

Sitten se mies toi tänään tuolle tytölle jotain punasia juttuja, kuulemma ruusuja. Nyt on kuulemma naistenpäivä! Siispä,


Ps. Äsken se tyttö harjasi minut. Oon nuortunu ainaki kymmenen vuotta. Oon kuullu semmosesta ohjelmasta missä ne nuorentaa tyyppejä kymmenellä vuodella. Miks siitä pitää tehä ohjelma, jos kerran pelkkä harjaaminen auttaa??

2 kommenttia:

  1. Oih! Toivottavasti Reiska tulee pian käymään ja tervehtimään Kipon vanhempia ja sisaruksia :)

    VastaaPoista
  2. Ehkä. Ainakin se ottaa ne mielellään kylään :)

    VastaaPoista